Κουπόνια: Εξαργυρώστε Εκπτώσεις και Κερδίστε με Κάθε Αγορά

Τα τελευταία χρόνια, η χρήση κουπονιών από το αγοραστικό κοινό έχει εκτιναχθεί σε ανυπολόγιστα ύψη. Είναι λογικό με την συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και τη γενικότερη δυσπραγία που παρατηρείται στην αγορά να ανθούν τέτοιες προσφορές. Αν και πολλοί ακόμη και σήμερα θεωρούν πως τα κουπόνια αποτελούν άχρηστη προσθήκη στις αγορές τους, η πραγματικότητα δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από αυτή την προσέγγιση.

Βέβαια, υπάρχουν κι εκείνοι που υποστηρίζουν πως αν θέλει μία εταιρεία να ωφελήσει το αγοραστικό κοινό, θα πρέπει να το κάνει συνολικά. Με άλλα λόγια, δεν θα πρέπει να διαχωρίζονται εκείνοι που θα χρησιμοποιήσουν ένα κουπόνι, σε σχέση με εκείνους που δεν θα κάνουν χρήση αυτής της προωθητικής προσφοράς. Ωστόσο, οι διαφημιστές έχουν κρίνει πως η χρήση κουπονιών ωφελεί σημαντικά την αναγνώριση της επωνυμίας της εκάστοτε εταιρείας και δεν προτίθενται να τα αποχωριστούν ως μέθοδο προσέλκυσης υποψηφίων αγοραστών.

Είδη Κουπονιών

Υπάρχουν διάφορα είδη κουπονιών που μπορείτε να εκμεταλλευθείτε. Πρώτα απ’ όλα, μπορείτε να βρείτε κουπόνια που μειώνουν την αρχική τιμή κατά ένα συμφωνηθέν ποσό. Για παράδειγμα, θα βρείτε ένα κουπόνι που χαρίζει έκπτωση 5 ευρώ στο τελικό προϊόν. Συνεπώς, όταν πάτε να αγοράσετε το συγκεκριμένο προϊόν, θα κληθείτε να πληρώσετε 5 ευρώ λιγότερα από όσο θα πληρώνατε χωρίς τη χρήση του κουπονιού.

Αντίστοιχα, υπάρχουν κουπόνια που σας χαρίζουν ποσοστό έκπτωσης. Σε αυτή την περίπτωση, το τελικό αποτέλεσμα δε διαφέρει σημαντικά. Απλώς, θα πρέπει να έχετε στο νου σας την αρχική τιμή και να υπολογίσετε την έκπτωση με βάση το ποσοστό επί τοις εκατό (%).

Φυσικά, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τα κουπόνια που εκδίδονται ως δείγμα ευγνωμοσύνης εκ μέρους της κάθε εταιρείας. Αυτά τα κουπόνια αποστέλλονται (είτε σε έντυπη είτε σε ψηφιακή μορφή) στους αφοσιωμένους πελάτες. Ως αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης που επιδεικνύουν στην εταιρεία, η εταιρεία με την σειρά της προχωρά σε τέτοιες ενέργειες για να τους ανταμείψει.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, κουπόνια εκδίδονται με σκοπό να ενισχυθούν οι πωλήσεις ενός προϊόντος που δεν έχει ικανοποιητικά αποτελέσματα. Εναλλακτικά, όταν λανσάρεται ένα προϊόν οι εταιρείες μάρκετινγκ προχωρούν στη δημιουργία κουπονιών. Ως εκ τούτου, το αγοραστικό κοινό έχει την ευκαιρία να γνωρίσει από πρώτο χέρι το νέο προϊόν και να το αγοράσει αργότερα.

Τέλος, ενδέχεται ένα κουπόνι να περιέχει δωρεάν προϊόν Παραδείγματος χάριν, με την αγορά ενός προϊόντος μπορεί να έχετε τη δυνατότητα να λάβετε ως δώρο ένα ακόμη προϊόν. Συνήθως το δωρεάν προϊόν είναι ίσης ή μικρότερης αξίας.

Μόνο στα Σούπερ Μάρκετ;

Σαφώς και όχι! Με την αυξανόμενη ζήτηση για κουπόνια, σχεδόν παντού γίνονται δεκτές αυτές οι προσφορές. Γι’ αυτό και συχνά θα δείτε εκπτωτικά κουπόνια που μπορούν να εξαργυρωθούν σε εστιατόρια, σε καταστήματα ενδυμάτων και καλλυντικών, σε πρακτορεία ταξιδίων και σε πολλά ακόμη μέρη. Ιδιαίτερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο η χρήση κουπονιών έχει διαδοθεί τόσο πολύ, που ορισμένοι καταναλωτές ολοκληρώνουν την αγορά τους, μόνο εάν έχουν κάποιο κουπόνι στην κατοχή τους.

Αναζητήστε τα κουπόνια που πραγματικά σας ενδιαφέρουν και φροντίστε να τα χρησιμοποιήσετε κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μην ξεχνάτε πως ακόμη και μια ελάχιστη έκπτωση μετρά στο τέλος του μήνα και πράξτε σοφά, λοιπόν!