Τα είδη των πελατών που οι οικονομικοί σχεδιαστές πρέπει να αποφεύγουν

Οι χρηματοοικονομικοί σχεδιαστές παρακολουθούν μια σειρά προειδοποιητικών σημείων σχετικά με τους πιθανούς πελάτες.

Είναι οι οδηγοί της Wall Street που ζητούν από το χρηματοοικονομικό τους σχεδιαστή να καταργήσουν τις άκρες των καυτών αποθεμάτων και να δημιουργήσουν υψηλές αποδόσεις των επενδύσεων.

Αναλυτικοί μηχανικοί που χάνονται στα ζιζάνια των επενδυτικών τους χαρτοφυλακίων työhön.https://www.heti24.fi/pikalaina/

Εύκολοι, έτοιμοι, εύχρηστοι τύποι που δυσκολεύονται να κάνουν ραντεβού ή ποιος θα επιλέξει οικονομικό προγραμματιστή με βάση το πόσο κοντά βρίσκεται το γραφείο στο σπίτι τους.

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις κόκκινες σημαίες που βλέπουν οι χρηματοοικονομικοί σχεδιαστές όταν αναζητούν πελάτες και αποφασίζουν αν θα συνεργαστούν με κάποιον.

Οι πιθανοί πελάτες που αναζητούν έναν οικονομικό προγραμματιστή μπορεί να πιστεύουν ότι ο έλεγχος είναι ένας δρόμος μονής κατεύθυνσης, με συμβούλους να προσπαθούν να πουλήσουν στις υπηρεσίες τους.

Αλλά ο έλεγχος πηγαίνει και στους δύο δρόμους, λένε οικονομικοί σχεδιαστές με καθιερωμένες πρακτικές. Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού λένε ότι σκέφτονται προσεκτικά για το κατά πόσο μια πιθανή προοπτική είναι η σωστή εφαρμογή και δεν θα αποδυναμώσει τον πολύτιμο χρόνο που δαπανάται καλύτερα σε πιο συνεργατικούς και κερδοφόρους πελάτες.

Όταν μια πιθανή προοπτική αρχίζει να απαιτεί μεγάλες αποδόσεις της αγοράς ή αλλιώς, οι οικονομικοί προγραμματιστές με απασχολημένες πρακτικές πιθανότατα θα αρχίσουν να αναζητούν τις εξόδους.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους αυτό είναι ένα τέτοιο χτύπημα για τους σχεδιαστές. Για αρχάριους, δεν υπάρχει προφανώς κανένας τρόπος να εγγυηθείτε 20% επιστροφές χαρτοφυλακίου – εκτός δηλαδή εάν εξαπατήσετε και κάνετε όπως τον Madoff.

Αλλά εξίσου σημαντικό είναι ότι οι χρηματοοικονομικοί προγραμματιστές, ειδικά ο τύπος αμοιβής, δεν ενδιαφέρονται να είναι έμποροι μετοχών, με διαχειριστές αμοιβαίων κεφαλαίων και ιδιοκτήτες αμοιβαίων κεφαλαίων δισεκατομμυριούχων που έχουν κλειδαριά πολλές φορές στη γωνία της αγοράς

Αντίθετα, θεωρούν τους εαυτούς τους οικονομικούς στρατηγικούς, έτοιμους να καθοδηγήσουν τους πελάτες τους μέσω μιας πληθώρας οικονομικών προκλήσεων, από την εξοικονόμηση για συνταξιοδότηση και την εξεύρεση τρόπων πληρωμής για το κολλέγιο για τα παιδιά να τα συνδέουν με τον κατάλληλο πληρεξούσιο για να προγραμματίσουν estate.

Οι προοπτικές που επιθυμούν να διαδώσουν τα χρήματά τους σε διαφορετικούς διαχειριστές με την ελπίδα να κερδίσουν την καλύτερη απόδοση είναι αρνητικό σημάδι.

Εάν ο πελάτης θέλει να έχει πολλαπλούς διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων, θα πάρει αποτέλεσμα εκμισθωτή και όλοι οι εμπλεκόμενοι θα έχουν περισσότερους πονοκεφάλους και ως εκ τούτου επιλέγουμε να μην συνεργαστούμε μαζί τους.

Ο Mark Smith, πρόεδρος του Vision Wealth Planning, LLC στη Βιρτζίνια, θα θέσει τις προοπτικές: “Εάν συνεργαστούμε τα επόμενα 3 χρόνια, τι θα χρειαστεί να συμβεί εκείνη την εποχή για να νιώσετε ότι η δουλειά μας ήταν επιτυχής;”

Στη συνέχεια ο Σμιθ, θα ζητήσει το αντίθετο: “Ποια είναι τα πράγματα που θα σας κάνουν να αισθανθείτε ανυπόμονος;”

“Η ακρόαση των απαντήσεων και η ερώτηση που ακολουθεί μπορεί να προχωρήσει πολύ στην κατανόηση της νοοτροπίας”, δήλωσε ο Smith mistä lainaa ilman luottotietoja Espoon.

Οι πελάτες που επιμένουν ότι μπορούν να συναντηθούν μόνο τα σαββατοκύριακα ή το βράδυ, στην τοποθεσία τους, δίνουν κόκκινο σημάδι επίσης. Εξαιρουμένων των ζητημάτων υγείας ή μεταφορών, εγείρονται ερωτήματα σχετικά με το πόσο σοβαρά η προοπτική βλέπει οικονομικούς σχεδιαστές, σε αντίθεση με τους γιατρούς, τους οδοντιάτρους, τους δικηγόρους και άλλους επαγγελματίες.